בר מצווה בצפת | חוויה קסומה ומרגשת - בשביל הלב

בר מצווה בצפת

בר מצווה בצפת - אירוע ייחודי בעיר קסומה!

הפקת בר מצווה מדהימה בסמטאות העיר העתיקה של צפת. אירוע ייחודי, מרגש שישאר לכם עמוק בלב המשלב תוכן, שמחה והפקה מרהיבה ומרגשת בעיר מלאה בקסם ואווירה רוחנית.

אנחנו מזמינים אתכם להעניק לילדכם
אירוע בר מצווה ייחודי, קסום ומרגש!
באווירה משגעת מול נופי הגליל
ובלב הסמטאות הציוריות והמרגשות
של צפת העתיקה.

בר מצווה בצפת
parallax background
 

רוצים לחגוג בר מצווה בעיר הקסומה צפת? יש לכם שאלות? צריכים עזרה בבניית האירוע? צרו קשר עכשיו 050-7505695 או מלאו טופס זה ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם: 

     
     

    בתוכנית:

    מפגש בר מצווה מרגש עם חתן בר המצווה, ליווי ההפקה עד ליום האירוע וביום האירוע,
    תהלוכת נגנים בסמטאות העתיקות, קבלת פנים בחצר בית כנסת,
    מעמד הנחת תפילין בבית כנסת עתיק, סיור בר מצווה חווייתי, הצגות רחוב, מופעי מוזיקה,
    מגוון סדנאות בנושא בר המצווה, ארוחה מפנקת של אוכל ביתי גלילי משובח,
    מגוון מתחמי אוכל אותנטיים בני 700 שנה.

    והכל בליווי של צוות אומנים, מפיקים, נגנים, מנחה אירוע מרגש, קייטרינג מפנק מתחמים ומקומות מרהיבים, והכל על מנת ליצור לכם את האירוע הייחודי והקסום שיגע לכם בלב.

     

     

    מזל טוב!
    הבן שלכם עומד לחגוג בר מצווה, ואתם מחפשים אפשרות מיוחדת ובלתי נשכחת לאירוע ממש מיוחד, בר מצווה שתסחוף אתכם באווירה מיוחדת, בבית כנסת עם מסורת רבת שנים וברוח של יהדות מלאת אהבה, אולמות ומתחמים קסומים לעריכת סעודת המצווה, וגם כמובן הייתם שמחים אם אירוע כזה היה עומד בתקציב שאתם יכולים לעמוד בו…

    הגיוני?
    ממש כן, בר מצווה בצפת.

    היינו רוצים לתאר לכם מה זה לחגוג בר מצווה בצפת.
    אז חברים יקרים, כדי לשמוע באמת מה זה בר מצווה בצפת, צריך לפתוח את הלב הכי רחב שאפשר.
    כדי להיכנס לסמטאות הקסומות של צפת, צריך ללכת בדרך שבה הלב בוחר, אז תאפשרו לליבכם להלך במקום הטבעי לו ביותר…

    בר מצווה בצפת –
    בשביל השמחה, בזכות המוזיקה .
    אוסף ומגוון נהדר של נגנים משובחים ומלאי שמחה ואנרגיה שתלווה, תרקיד ותשמח יחד עם כל בני המשפחה את חתן בר המצווה בריקודים בין סמטאותיה והשבילים של העיר העתיקה בצפת.
    בין כלי הנגינה ניתן יהיה למצוא, תופים אפריקאיים, קלרינט, כינור חצוצרה, וגיטרה. המשפחה עצמה תוכל אף היא להתלוות לקצב הסוחף בעזרת מגוון תופי מרים וצלצלים מיוחדים! אף אחד לא יכול להישאר אדיש למראה שכזה!
    לא פעם מתלווים לתהלוכה כל עוברי האורח והמטיילים הבאים גם הם לחפש שמחה בלב ומשהו מיוחד מהעיר העתיקה בצפת.
    בר מצווה בצפת זהו אירוע שמח ומגלה בכל אחד מאיתנו את הרגש היהודי שבו. חתן בר המצווה זוכה להכניס את כל עם ישראל יחד איתו מתחת לחופה של טלית ולהיכנס בצורה קדושה במיוחד למעמד הנשגב והקדוש הזה.

    בר מצווה בצפת – בשביל האווירה הקסומה.
    אין ויכוח על כך שצפת היא עיר מיוחדת במינה, ישנה תחושה קסומה כשמסתובבים בסמטאות העתיקות של צפת.
    הוותיקים יודעים להסביר את הסיבה לכך. לפני כ- 500 שנה התרחשה בצפת התעוררות רוחנית שההדים שלה והעומק הרוחני שהתגלה בתקופה זו משפיע עלינו עד היום הזה ממש. הגילויים הרוחניים היו בעיקר ברובד של תורת הנסתר, הקבלה. השינוי והאור החדש שבקע לעולם מתקופה זו קרה בזכות דמויות מופת, ואנשי רוח. הבולט מבניהם הוא כמובן האר"י הקדוש. מכל רחבי הארץ והעולם מגיעים מבקרים כדי לחוות מעט מהאוויר הטהור של צפת, ומאווירתה הייחודית. חוץ מביקורים, המטיילים בעיר נוהגים גם לחגוג שמחות משפחתיות שונות בסמטאותיה המסתוריות ובשביליה הקסומים. אירועי בר מצווה בצפת הם אחת מהשמחות הנחגגות ברחבי העיר העתיקה של צפת.

    בר מצווה בצפת יכול לחבר ולקשר בין משפחה הבוחרת לחגוג באופן כזה את השמחה המשפחתית הפרטית שלהם לבין שורשים יהודיים הטמונים בכל פינה ברחביה של צפת

    בר מצווה בצפת – בשביל ביתי הכנסת העתיקים והמיוחדים.
    לב ליבה של הבר מצווה הוא ללא ספק המעמד המיוחד שנערך בבית הכנסת העתיק.
    בכוונה אנחנו אומרים מעמד ולא טקס כי אנו מאמינים שמדובר על מעמד רוחני שבו הילד עובר תהליך פנימי ומבורך.
    הציבור מתכנס למעמד הנחת תפילין, תפילה וקריאה בתורה.

    מה יותר מרגש מלערוך את מעמד מסורתי רב משמעות כמו בר מצווה באחד מבתי הכנסת העתיקים ביותר בארץ?!
    בין בתי כנסת של גדולי האומה הישראלית?!
    בין בתי הכנסת המוכרים ביותר ישנם את בית כנסת האר"י הספרדי ובית כנסת אבוהב.
    שני בתי הכנסת הללו מרשימים ביופיים, והסיפורים עליהם מאדירים את קדושתם. ידוע לכל שהאר"י הקדוש בעצמו היה נוהג להתפלל בבית הכנסת שאנו זוכים להתפלל בו עד היום הזה, בית כנסת האר"י הספרדי. כמו כן במקום ישנה מערה המיוחסת להתגלות אליהו הנביא לאר"י , ולכך שהאר"י למד תורה מפיו של אליהו הנביא שם. מקובל לומר שמי שחוגג בבית כנסת האר"י לא סתם הגיע לשם…אלא שהאר"י בעצמו הזמין אותו אליו…

    בית כנסת אבוהב הינו בן כ-600 שנה!
    הוא מפורסם ביופיו המיוחד, ובחום שעוטף כל אחד המבקש להיכנס בין כתליו.
    סגנון הבנייה העתיק של בית הכנסת מיוחס ליהדות ספרד מהמאה ה-16. ב"אבוהב" ישנם שני ספרי קודש מהעתיקים בעולם כולו!
    הראשון, הינו ספר תורה שאת כל שמות ה'בו כתב האר"י הקדוש! ואילו את השני כתב ר'יצחק אבוהב לפני למעלה מ-600 שנה! בשני בתי הכנסת האלו ישנם חצרות מזמינים במיוחד כדי לערוך שולחנות ולכבד את אורחי בר המצווה בכיבוד קל המוגש בצורה ייחודית ומעוררת תאבון. השמחה הגדולה של המשפחה החוגגת בר מצווה בצפת מלווה/כוללת גם בארוחת בוקר צפתית המוגשת בצילי העצים באותם חצרות עתיקים של בתי הכנסת הצפת.

    בר מצווה בצפת – בשביל הביחד המשפחתי.
    כל אירוע הנחגג במעגל המשפחתי גורם לקירוב בין חברי המשפחה.
    בר מצווה זו היא הזדמנות נפלאה להרגשת ה"ביחד" הזו! חלק מחגיגת בר מצווה בצפת נחגגת בתהלוכה מרשימה בסמטאותיה של צפת. למרות, המפגש עם כל אותם אנשים העוברים ברחובות העיר באותה שעה ואף בסוחרים המכורים את מרכולתם בגלריות השונות לאומנות אין בכל אלו בכדי לפגום בהרגשת הביחד שיוצרת שמחה כזו.
    אפשר אף לומר שכל הנתונים של חגיגת אירוע בצורה ייחודית כמו זאת תגביר את האינטימיות והגיבוש שכל משפחה מבקשת לעצמה.
    כמו כן המעמד בבתי הכנסת והקריאה בתורה נעשים כאשר כל המשפחה נמצאת יחד וישנה גם הגברה כך שכולם רואים, שומעים ואף מברכים את חצן בר המצווה. מי שמחפש מקום שמצד אחד שומר על הצניעות ומכבד את האירוע ומצד שני מאפשר לנשים שותפות ממש לכל האירוע אין ספק שבר מצווה בצפת זה בשבילו.

    בר מצווה בצפת – בשביל סוף סוף לארגן משהו אחר משהו חדש!
    בר מצווה בצפת זה אירוע חדש ומקורי!
    במקום עוד אירוע שיגרתי של כמה שעות בערב יש לנו משהו אחר להציע, אירוע ייחודי שלא ישכח!

    תוכלו לשלב בחגיגת הבר מצווה אחת או יותר מתוך שלל פעילויות שאנו מציעים, כמו: סיור, הצגת רחוב, הופעות מוזיקה במגוון כלי נגינה אתניים, למידה חוייתית של כתיבת ספר תורה,תפילין ומזוזות ועוד שאר פעילויות יצירתיות המתאימות לכל משתתפי חגיגת בר המצווה, סדנאות יצירה לילדים, מתחמים עתיקים וקסומים לערוך בהם את ארוחת המצווה והשמחה, קייטרינג מצוין ועוד… ועוד… ממש עולם של חוויה שלם.

    בואו לחגוג יחד איתנו – בשביל הלב!
    לנו יש בשבילכם את הצוות המקצועי והמסור ביותר שיעשה הכול כדי שתצאו מרוצים מתכנון האירוע, והמחמאות מהאורחים לא יפסיקו להיערם! תהלוכת נגנים מקצועית וססגונית, רב מקסים שמנחה את האירוע מהפגישה הראשונה, צוות הפקה מקצועי, מדריכי טיולים מהשורה הראשונה, ספרי סיפורים ומעבירי סדנאות ברמה גבוהה, אפילו מתנה מאיתנו לחתן בר המצווה…
    כל אלו ועוד יעמדו לרשותכם כדי ליצור את האווירה השמחה ביותר, האווירה שתמיד ייחלתם לילדכם בחגיגת בר המצווה שלו, לעצמכם ולאורחים שלכם!

    אתם מוזמנים לקבל מאיתנו את תוכנית בר מצווה בצפת – אירוע ייחודי בעיר קסומה, מפורטת עם הסברים, תמונות, סרטון ומחירים על כל חלק וחלק מתוכנית בר המצווה בצפת, מהתחלה ועד הסוף.

    כמו כן אנחנו מזמינים אתכם להיפגש איתנו.
    למפגש של שיחה עם הרב המנחה של המעמד, עם המפיקים ואחראי התהלוכה איתכם ההורים ועם חתן בר המצווה באחד מבתי הכנסת העתיקים. תוכלו להתרשם, נכיר אתכם ותכירו אותנו.

    לפרטים, לקבלת התוכנית או לקביעת פגישה:  התקשרו ל:04-6826489
    או השאירו הודעתכם בתיבת צור קשר
    לאתר בר מצווה בצפת – לחצו כאן!
    לצפיה בסרטון – לחצו כאן
    לקריאה של מאמר נוסף – בר מצווה בצפת

    מגוון תחנות פעילות להוספה בסיור:

    פתח צ'אט
    1
    צריכים עזרה?
    Scan the code
    שלום 👋
    אפשר לעזור?